Teksten voor de website van Boulis Optiek
Sam Boulis heeft medio november 2020 Boulis Optiek geopend in het centrum van Nieuw-Vennep in Winkelcentrum De Symfonie. Een prachtige en modern ingerichte optiek waar oogmetingen worden gedaan met de meest geavanceerde apparatuur. Een nieuwe onderneming betekent ook een nieuwe website met eenzelfde uitstraling als de optiek zelf.
WordPress website
Jan Meester van JnMICT heeft het raamwerk van de website gemaakt, waar wij samen het ontwerp vorm hebben gegeven op aanwijzing van Sam Boulis, die precies weet wat hij wil! Een aantal foto’s kregen wij via leveranciers en van de huisfotograaf de foto’s van de inrichting.
SEO teksten
Van tevoren hebben wij 30 steekwoorden op papier gezet, die belangrijk zijn voor de vindbaarheid van een optiek in Haarlemmermeer. Waarbij niet alleen is gelet op zoekwoorden, maar zeker ook op de vakkundigheid die Sam heeft om zijn klanten goed te kunnen helpen. Er wordt ook veel advies gegeven op de website, waardoor het klant-vertrouwen groot blijft.
Google bedrijf
Om goed vindbaar te zijn is ook een Google Bedrijf pagina nodig, die goed en compleet ingericht is. Op de dag van de opening is de pagina ingericht en is uiteraard ook Google Maps gekoppeld.
Social Media
Ook social media pagina’s, zoals bijvoorbeeld Facebook en Instagram zijn op de dag van de opening ingericht, door de populariteit van Sam werden de pagina’s direct goed bezocht en kwamen er veel reacties binnen.
Lokale PR
Boulis Optiek is een lokaal bedrijf met een lokale ondernemer, die graag zo snel als mogelijk bekend wilde hebben dat hij zijn optiek had geopend. Het geschreven persbericht met foto werd direct opgepakt door de lokale pers en een paginagroot interview verscheen in het Witte Weekblad in print en digitaal.